DALY BMS, un fornitore pioniere di Sistemi di Gestione di Batterie (BMS) dapoi u 2015, trasforma l'efficienza energetica in u mondu sanu cù a so tecnulugia BMS Active Balancing. Casi reali da e Filippine à a Germania dimostranu u so impattu nantu à l'applicazioni di energie rinnuvevuli.
In Filippine, frequenti interruzioni di energia disturbanu a vita di ogni ghjornu. Aduttatu un usu di almacenamentu di energia in casaBMS Active Balancing di DALYcù visualizazione in tempu reale, nutendu: "Durante i blackout, u sistema hà cambiatu senza intoppi. Aghju monitoratu e tensioni di e cellule equilibrate senza sprechi d'energia". Sta suluzione massimizza l'utilizazione di l'energia in e rete instabili.
L'utilizatori tedeschi dà priorità à l'efficienza. Un integratore solare hà paragunatu a tecnulugia di DALY: "Active Balancing BMS livellò a tensione di e cellule durante a notte, aumentendu a scaricamentu di u ghjornu dopu da 8%. Questu aumenta direttamente u ROI solare ". Un altru casu implicava un triciclu elettronicu chì usa DALY BMS per una consegna di energia coherente durante l'accelerazione à alta velocità. U pruprietariu hà cunfirmatu: "A sincronizazione di tensione hè critica - DALY hà mantinutu a coerenza di a batteria piena".



In Ucraina, induve a volatilità di a rete hè estrema, i pannelli di prutezzione di e batterie à u litiu di DALY anu assicuratu a stabilità di u sistema. "Ancu sottu à picchi di tensione, u BMS funziona in modu affidabile", hà dettu un utilizatore. Questa resilienza sottolinea l'attenzione di DALY à l'adattabilità à ambienti difficili.
Cù più di 100 brevetti è un supportu lucalizatu in 130 paesi, DALY BMS offre suluzioni persunalizabili per l'accumulazione di energia domestica, i sistemi di alimentazione di i veiculi elettrichi è l'applicazioni industriali. A so corrente di bilanciamentu attiva di 1A è u so serviziu di prototipazione rapida di 72 ore anu stabilitu punti di riferimentu di l'industria.
Pruvate u futuru di a gestione di a batteria: Partenariatu cù DALY per soluzioni di almacenamentu di energia più intelligenti è più sicure.
Data di publicazione: 22 d'aostu 2025