Cumu a velocità influenza l'autonomia di i veiculi elettrici

Mentre avancemu versu u 2025, a capiscitura di i fattori chì influenzanu l'autonomia di i veiculi elettrichi (VE) ferma cruciale sia per i pruduttori sia per i cunsumatori. Una quistione frequente persiste: un veiculu elettricu righjunghje una maggiore autonomia à alta velocità o à bassa velocità?Sicondu i spezialisti di a tecnulugia di e batterie, a risposta hè chjara: e velocità più basse si traducenu tipicamente in una autonomia significativamente più longa.

Stu fenominu pò esse spiegatu attraversu parechji fatturi chjave ligati à u rendiment di a bateria è u cunsumu d'energia. Quandu analizà e caratteristiche di scaricamentu di a batteria, una batteria di lithium-ion valutata à 60Ah pò furnisce solu circa 42Ah durante u viaghju à alta velocità, induve a pruduzzione attuale pò esse più di 30A. Questa riduzzione hè dovuta à una polarizazione interna aumentata è a resistenza in e cellule di a batteria. In cuntrastu, à velocità più bassu cù outputs currenti trà 10-15A, a stessa batteria pò furnisce finu à 51Ah - 85% di a so capacità nominale - grazia à u stress ridottu nantu à e cellule di a batteria,gestita in modu efficiente da Sistemi di Gestione di Batterie (BMS) di alta qualità.

A resistenza aerodinamica ghjoca ancu un rolu significativu in l'efficienza di l'autonomia. Per i disinni tipici di veiculi elettrici, radduppià a velocità da 20 km/h à 40 km/h pò triplicà u cunsumu d'energia da a resistenza à u ventu, aumentendu da 100 Wh à 300 Wh in scenarii di u mondu reale.
BMS di ogni ghjornu e2w
BMS di ogni ghjornu

L'efficienza di u mutore hà un impattu ulteriore nantu à l'autonomia generale, cù a maiò parte di i motori elettrici chì funzionanu à circa 85% di efficienza à velocità più basse paragunatu à 75% à velocità più elevate. A tecnulugia BMS avanzata ottimizza a distribuzione di a putenza in queste diverse cundizioni, massimizendu l'usu di l'energia indipendentemente da a velocità.

In e prove pratiche, i veiculi spessu ottenenu da 30 à 50% di più autonomia à velocità più basse. Una autonomia di 80 km à velocità elevate puderia estendersi à 104-120 km à velocità più basse, ancu se i risultati varianu secondu i mudelli specifici di veiculi è e cundizioni operative.
Altri fattori chì influenzanu l'autonomia includenu e cundizioni di a strada, a carica utile (ogni aumentu di 20 kg riduce l'autonomia di 5-10 km) è a temperatura (e prestazioni di a batteria calanu tipicamente di 20-30% à 0 °C). Un Sistema di Gestione di a Batteria di alta qualità monitorizza continuamente queste variabili, assicurendu prestazioni ottimali di a batteria in diversi ambienti.

Data di publicazione: 16 di settembre di u 2025

CONTATTA DALY

  • Indirizzu: N° 14, Gongye South Road, Parcu Industriale di Scienza è Tecnulugia di Songshanhu, Cità di Dongguan, Pruvincia di Guangdong, Cina.
  • Numeru : +86 13215201813
  • tempu: 7 ghjorni à settimana da 00:00 à 24:00
  • E-mail: dalybms@dalyelec.com
  • Pulitica di privacy di DALY
Mandà un email