Mentre avancemu versu u 2025, a capiscitura di i fattori chì influenzanu l'autonomia di i veiculi elettrichi (VE) ferma cruciale sia per i pruduttori sia per i cunsumatori. Una quistione frequente persiste: un veiculu elettricu righjunghje una maggiore autonomia à alta velocità o à bassa velocità?Sicondu i spezialisti di a tecnulugia di e batterie, a risposta hè chjara: e velocità più basse si traducenu tipicamente in una autonomia significativamente più longa.
Stu fenomenu pò esse spiegatu per mezu di parechji fattori chjave ligati à e prestazioni di a batteria è à u cunsumu energeticu. Quandu si analizanu e caratteristiche di scarica di a batteria, una batteria à ioni di litiu cù una capacità nominale di 60 Ah pò furnisce solu circa 42 Ah durante i viaghji à alta velocità, induve a corrente di uscita pò superà i 30 A. Questa riduzione si verifica per via di una maggiore polarizzazione interna è di a resistenza in e cellule di a batteria. In cuntrastu, à velocità più basse cù uscite di corrente trà 10-15 A, a stessa batteria pò furnisce finu à 51 Ah - 85% di a so capacità nominale - grazie à una riduzione di u stress nantu à e cellule di a batteria.gestita in modu efficiente da Sistemi di Gestione di Batterie (BMS) di alta qualità.
L'efficienza di u mutore hà un impattu ulteriore nantu à l'autonomia generale, cù a maiò parte di i motori elettrici chì funzionanu à circa 85% di efficienza à velocità più basse paragunatu à 75% à velocità più elevate. A tecnulugia BMS avanzata ottimizza a distribuzione di a putenza in queste diverse cundizioni, massimizendu l'usu di l'energia indipendentemente da a velocità.
Data di publicazione: 16 di settembre di u 2025
