Parechji utilizatori di veiculi elettrichi trovanu e so batterie à ioni di litiu incapaci di carica o scarica dopu esse state inutilizate per più di mezu mese, ciò chì li porta à pensà erroneamente chì e batterie anu bisognu di esse rimpiazzate. In realtà, tali prublemi ligati à a scarica sò cumuni per e batterie à ioni di litiu, è e soluzioni dipendenu da u statu di scarica di a batteria - cù uU sistema di gestione di a batteria (BMS) ghjoca un rolu cruciale.
Prima, identificate u livellu di scarica di a batteria quandu ùn pò micca carica. U primu tipu hè una scarica ligera: questu attiva a prutezzione di scarica eccessiva di u BMS. U BMS funziona nurmalmente quì, interrompendu u MOSFET di scarica per fermà a pruduzzione di putenza. Di cunsiguenza, a batteria ùn pò micca scaricà, è i dispositivi esterni ùn ponu micca rilevà a so tensione. U tipu di caricatore influenza u successu di a carica: i caricatori cù identificazione di tensione anu bisognu di rilevà a tensione esterna per inizià a carica, mentre quelli cù funzioni di attivazione ponu caricà direttamente e batterie sottu a prutezzione di scarica eccessiva BMS.
Capiscendu sti stati di scarica è u rolu di u BMS, l'utilizatori ponu evità a sustituzione inutile di a batteria. Per un almacenamentu à longu andà, caricate e batterie à ioni di litiu à 50%-70% è ricaricatele ogni 1-2 settimane - questu impedisce una scarica severa è allunga a durata di a batteria.
Data di publicazione: 8 ottobre 2025
