A 17a Fiera Internaziunale di e Batterie di a Cina (CIBF) hà apertu e so porte oghje, trasfurmendu i vasti padiglioni espositivi di Shenzhen in un centru mundiale per e soluzioni energetiche d'avanguardia. Trà i pionieri, DALY s'hè distinta cum'è un attore eccezziunale, svelendu una suite di tecnulugie BMS chì culleganu e richieste di energia industriale è a resilienza energetica di ogni ghjornu.
Rivuluzione di i servizii pesanti: u BMS 2800A alimenta u futuru di a logistica
In u core di u Hall 14, u stand principale di DALY (14T072) hà attiratu a folla cù una dimustrazione di un mutore di camion pesante ruggente di 600 CV. A stella? Un BMS start-stop brevettatu capace di rilancià e batterie à u litiu assai scariche cù un solu clic - senza bisognu di una fonte d'alimentazione esterna.
«Ùn si tratta micca solu d'evità l'avviamenti bruschi», hà spiegatu un ingegnere DALY. «A nostra tecnulugia di corrente di piccu 2800A garantisce l'affidabilità in inverni à -30°C o in u calore torridu di u desertu». I dati in tempu reale da a batteria di u mutore, visualizati nantu à schermi interattivi, anu messu in risaltu funzioni cum'è l'algoritmi di preriscaldamentu prugrammatu è di ricuperazione di tensione, ottenendu l'approvazione di i giganti di a logistica è di i specialisti di a catena di u fretu.


Energia Domestica, Simplificata: Energia Plug-and-Play per a Vita Moderna
Accantu à u spettaculu industriale, a zona energetica domestica di DALY hà offertu una narrativa più tranquilla ma altrettantu impattante. Una installazione residenziale cumpletamente operativa - cumpleta di pannelli solari, inverter è BMS di DALY - hà dimustratu un flussu d'energia senza intoppi.
Punti chjave:
- Più di 20 marche di inverter integrate senza sforzu, da Huawei à Growatt.
- Precisione di campionamentu di 0,1 mV per un monitoraghju precisu di a salute di a batteria.
- I cuntrolli Wi-Fi/Bluetooth permettenu à i pruprietarii di case di ottimizà u cunsumu d'energia via i smartphones.
«Eliminemu i prublemi di cumpatibilità», hà dettu un rappresentante di DALY, mentre i visitori anu testatu a risposta di u sistema à e simulazioni di blackout è à l'ore di punta tariffaria.
DALY-Q: U Caricatore chì Ride di e Tempeste
U mumentu virale di a ghjurnata hè ghjuntu quandu l'ingegneri di DALY anu immersu u so caricatore DALY-Q di a taglia di una oliva in un serbatoiu d'acqua, mentre alimentava un carrettu di golf. L'acclamazioni sò scoppiate mentre u dispusitivu di 1500W mantene una pruduzzione impeccabile, a so classificazione IP67 validata in tempu reale.
Oltre à a teatralità acquatica, u DALY-Q hà impressiunatu cù:
- Vera tensione costante trà carichi di 500-1500 W.
- Stretta di manu BMS intelligente per a sicurezza à doppiu stratu.
- Resistenza à i scossa di qualità militare, pruvata da testi di caduta in situ.
«Questu ùn hè micca solu per u campeghju», hà nutatu un cumpratore di attrezzatura per esterni. «Imaginate e squadre di succorsu in casu di disastru chì l'utilizanu in e zone inundate».


Daretu à a tecnulugia: Chì face chì u BMS di DALY funziona?
- Active Balancing Pro: A tecnulugia di ridistribuzione di l'energia brevettata da DALY (Brevettu ZL202310001234.5) hà allargatu a durata di vita di u pacchettu di 20% in dimostrazioni in diretta.
- Schede di corrente Monster: Da i prutettori di carrelli elevatori da 800 A à l'unità di qualità marina da 500 A, tutti anu cundiziunatu disinni di PCB in rame grossu è raffreddamentu multi-ventilazione.
- Conformità Globale: E certificazioni chì coprenu UN38.3, CE è RoHS anu rassicuratu l'esportatori chì naviganu in i mercati di l'UE è di l'America di u Nordu.
Perchè i prufessiunali sò stati per ore
À u cuntrariu di i stand di cuncettu appariscenti, DALY hà datu priorità à u dialogu praticu:
- L'ingegneri anu dissezionatu i risultati di l'imaghjini termiche cù e startup di veiculi elettrici.
- E squadre di vendita anu adattatu l'architetture BMS per i prughjetti di ricerca in Antartide.
- L'equipa di a trasmissione in diretta hà intervistatu i participanti, trasformendu dumande tecniche in clip esplicative virali.
«Hanu rispostu à dumande à chì ùn sapia mancu fà», hà rimarcatu un distributore europeu di almacenamentu d'energia.


Una decina d'anni in preparazione
À a fine di u primu ghjornu, u CEO di DALY hà riflettutu: "Deci anni fà, stavamu risolvendu i punti debuli di i BMS in i garage. Oghje, stemu scrivendu standard mundiali". Cù u trafficu pedonale chì supera l'aspettative è l'ordini d'oltremare digià registrati, u CIBF 2025 puderia bè marcà a transizione di DALY da sfidante à benchmark.
Visitate DALY à u stand 14T072 (Hall 14) finu à u 17 di maghju - induve a tecnulugia di u litiu incontra a grinta di u mondu reale.
DALY: Fiducia in l'Energia di l'Ingegneria.
Data di publicazione: 17 di maghju di u 2025